CHARLOTTE ROCKS! CRYSTALS: IN DE ETALAGE Carneool


Wow, wat worden wij toch altijd blij van Carneolen. Ze geven zoveel aardse warmte af dat je je soms overspoeld voelt wanneer je er eentje vasthoudt. We kunnen eigenlijk zelden weer naar huis zonder er weer eentje te hebben geadopteerd.

En deze magische aardse steen biedt zich nu aan jullie aan. 

“Ik ben een Carneool en heb een prachtige glanzende huid. Ik weeg 225 gram en mijn maten zijn 9 (b) x ca.7 (l) x ca. 2 (h) cm. Je kunt me heerlijk in de palm van je hand leggen en je door me laten verwarmen.

Door mij lopen veel streepjes en vlekken die opnieuw de stroming van energie in je wakker schudden en weer laten stromen. Ik breng je hierdoor ook meer energie.

Ik verbind je graag met de schoonheid en de kracht van Moeder Aarde en help je haar nog meer te waarderen. Onderweg op jouw pad help ik je de verbinding met de aarde niet te verliezen en te verstevigen, zodat je je nog meer Thuis zult gaan voelen bij haar.

Ook help ik je in het NU te leven en ben ik van bijzondere waarde voor mensen die snel zijn afgeleid, afdwalen of verstrooid zijn, zodat ze hun leven weer meer richting kunnen gaan geven.

Ik breng je in beweging en met mijn strepen versnellen we dat nog eens extra. Ik houd het leven in je stromend en help je lichaam flexibel te zijn. Als je moed, energie en een goeie bui nodig hebt, ben ik jouw kristal!

Ik help je ook graag bij het vrienden maken en in alle contact met andere mensen. Jij wordt beter begrepen en anderen zullen jou ook beter begrijpen, een win-win met mij bij je.

Het basischakra en het heiligbeenchakra ondersteun ik graag voor je en help eventuele problemen daar op te lossen, door er weer beweging in terug te brengen.

In je lijf help ik je spijsverbetering verbeteren en je stofwisseling, kan ik energie blokkades oplossen op het gebied van onvruchtbaarheid en impotentie, kan ik reuma helpen verlichten en help ik bij zwaarmoedigheid en depressies. Ik bevorder ook de opname van vitamines, voedingsstoffen en mineralen en stimuleer jouw stofwisseling.

Ik ben zoals je kunt zien van veel markten thuis en help je graag op jouw levenspad.

Ben jij mijn nieuwe eigenaar?"

Laat dan een berichtje hier achter...

Namaste! Liefs, Charlotte en Louisa



Reacties

Populaire posts