Lichaamswerk


Regelmatig krijg ik mensen in de praktijk die veel last hebben van fysieke klachten in het lichaam. Velen zijn zich er gelukkig al bewust van hoe ons fysieke lichaam ons precies vertelt wat er zich op onze andere lichamen afspeelt, op het mentale, het emotionele en het energetische vlak. 

Sinds nog niet zo lange tijd heb ik mogen ervaren dat - nu mijn eigen lichamen steeds meer zijn opgeruimd - er nog meer lichtenergie door me heen aan het stromen is. De ingevingen en oude kennis begint meer en meer door me heen te gieren en brengt mezelf, en anderen nu veel healing.

Het is een unieke vorm van Lichaamswerk, die nu mag helpen anderen te bevrijden van het zeer dat zich nog in de cellen van ons fysieke lichaam bevindt en het brengt soms zelfs spectaculaire 'verlichting' in verschillende betekenissen van het woord.

Omdat ik de ander zo graag wil helpen zich te verbinden met zijn of haar Ware Zelf, ben ik voortdurend op zoek bij de ander naar zijn of haar weg naar zelfredzaamheid. Ik gebruik dit woord, omdat je een eigen systeem van leiding hebt, dat je alles geeft wat je nodig hebt, je eigen Bron. Je zult misschien zeggen, maak je jezelf dan niet overbodig? En dan zeg ik: dat hoop ik, want dat is tegelijk wat ik de gevoelige kinderen van nu wil meegeven. Vertrouw op wie jij echt bent en laat je door niemand dit prachtige kompas, dat je hart is, afnemen of onder laten sneeuwen.

Graag deel ik deze informatie met jou. Wellicht vind je herkenning in je eigen lichaam of in dat van je kind(eren). Het kan je puzzelstukjes brengen in jouw proces van bevrijding.

 ❤️
Signalen die je lichaam je geeft als je mag LOSLATEN:

MISSELIJKHEID
Niet-accepteren, letterlijk ziek zijn van een situatie of een persoon (uit het verleden of het nu), omdat het niet is zoals je verwacht had dat het zou zijn. Deze situatie maakt je angstig.
Affirmatie: "Met een diepe ademhaling stop ik er nu mee om mezelf of anderen af te wijzen. Het was en is in mijn leven omdat het een reden heeft, ik accepteer mijn lessen en laat los."

SPIJSVERTERINGSPROBLEMEN:
Je wilt ideeën en overtuigingen die je niet meer dienen niet loslaten.
Affirmatie: "Het universum zorgt voor mij. Het is veilig om deze oude overtuigingen nu los te laten. Groei is een natuurlijk proces voor mij. Ik vertrouw op het universum en weet dat iedere situatie voor mijn hoogste goed is."

KEELPIJN, KRIEBEL IN DE KEEL:
De situatie staat je tegen omdat het voelt of voelde dat je jezelf afwijst, een persoon of omstandigheid dwingen je iets te doen of te zeggen.
Affirmatie: "Ik hoef andere mensen niet onder controle te houden. Ik kan mezelf vrij en vreugdevol uiten. Niets kan me dwingen totdat ik er zelf voor kies. Ik kan mijn gedachten en daarmee de situatie op ieder moment veranderen."

Dat ze je inzichten mogen brengen... 

www.louisaperreyn.com ❤️

Reacties

Populaire posts