Charlotte ROCKS! crystals: In de etalage een OCEAAN JASPIS!

Charlotte was spontaan verliefd op het kristal, dat we vandaag in de etalage voor je hebben gezet. Haar tekeningen zijn werkelijk sprookjesachtig en haar kwaliteiten voelen voor ons aan alsof we in een warm bad komen te liggen.


Heb jij of je kind behoefte aan een veiliger gevoel op aarde? 


“Ik ben een bijzondere Oceaan jaspis in de vorm van een pebble.  Ze noemen mij ook wel een Atlantissteen. Ik weeg 154 gram en mijn maten zijn 11 (b) x ca.6 (l) x  ca. 1,5 (h) cm. Deels kun je door me heen kijken en mijn prachtige tekeningen maken me een lust voor het oog.

Ik ben heel geschikt voor alle nieuwetijdskinderen en gevoeligerds, en in het bijzonder ook voor mensen die zich terugtrekken in zichzelf, bijvoorbeeld bij autisme. Ik ben een heel mooi cadeau, omdat ik je beste vriendje ben bij het je helpen je fijn te voelen met wie jij bent.
Ik help mensen die met zichzelf in de knoop zitten en het even niet meer weten.

Graag help ik je om meer geduld te kunnen opbrengen bij jouw groeiprocessen. Ik leer je dat alles altijd op het juiste moment gebeurt. Dan weet je wat je te doen staat en krijg je de inzichten die je helpen groeien. Ik help je in dit proces te ontspannen en liever voor jezelf te zijn.

Wanneer je regelmatig twijfelt aan je talenten en je durft die nog niet goed aan de wereld te laten zien, help ik je om jezelf in een ander licht te zien. Je leert jezelf meer waarderen, waardoor anderen hetzelfde zullen gaan doen. Je zult ervaren dat wanneer jij je prettiger voelt bij wie jij bent een ander jou ook op diepere lagen zal kunnen ontmoeten. Er ontstaat meer veiligheid en geborgenheid in je leven.

Kort gezegd help ik je om je gevoelens naar jezelf te veranderen en zorg ik er tegelijkertijd voor dat je spieren en je zenuwstelsel meer kunnen ontspannen.

Een ultiem cadeautje voor jezelf ben ik… “


Hoort dit prachtige kristal bij jou thuis? Laat het ons dan weten in een reactie hieronder.

Namaste!

Alle liefs,


Reacties

Populaire posts