Workshop Transformation

Voorzichtig gaat Droomwerk Coaching en Advies achter de schermen een eerste workshop starten en dat is de Workshop Transformation. Deze staat inmiddels gepland voor vrijdag 26 februari a.s. 

Tijdens deze workshop verkrijg je inzicht in je sterke en minder sterke kanten en leer je hoe je daarmee om moet gaan om doelen in je leven te realiseren. We gebruiken hierbij de spelvorm van het Transformatiespel, waarbij je je eigen speldoel kunt bepalen en met persoonlijke inzichten thuis echt aan de slag kunt. Deze workshop zal iedere keer weer een totaal verschillend karakter hebben en is dus ook steeds opnieuw weer interessant om te volgen.

Deze workshop duurt in principe van 9.30 - 16.00 uur of is zoveel eerder afgelopen wanneer het spel is uitgespeeld. Het aantal deelnemers is maximaal 4 personen.  Lunch, koffie, thee, versnaperingen en werkmateriaal zijn bij de prijs van de workshop inbegrepen. Ik bied de workshop deze eerste keer aan voor 60 euro!

Het leuke van deze workshop is dat je deze steeds opnieuw kunt volgen, omdat je steeds voor een heel ander speldoel kunt kiezen. Ik geef je alvast een aantal mogelijkheden:
- Welke stappen kan ik ondernemen om hindernissen in mijn leven weg te ruimen?
- Hoe kan ik mijn financiele situatie verbeteren?
- Hoe kan ik meer naar mijn gevoel leren luisteren?
- Welke stappen kan ik ondernemen zodat ik me in mijn relatie gelukkiger en meer tevreden voelen?
 
Het spel zal je voeren naar de kern van het probleem en zal je zo diep raken als je bereid bent toe te laten. Vandaar dat het ook een zeer geschikte workshop is voor mensen die de eerste stappen willen zetten op het vlak van persoonlijke spirituele groei.
De inzichten die je in deze workshop opdoet, kun je vervolgens gaan aanwenden voor je eigen groei.
Ik nodig je van harte uit en zie je aanmelding graag tegemoet op info@droomwerk.org.



Reacties

Populaire posts