Bruisend

Sinds ik mijn passie ben gaan volgen lijkt het wel alsof mijn hoofd en hart zijn gaan bruisen!
De hele dag door krijg ik ideeen en ingevingen, waar ik meteen mee aan de slag zou willen. Een steady flow zoals de Engelsen zouden zeggen..

Ik wist dat ik wel creatief kon zijn, maar ik kan me nu echt verbazen over de dingen die uit mijn handen komen.. een belangrijk signaal dat ik op de juiste weg ben nu.
Wanneer ik aan het werk ben, voelt het nauwelijks alsof ik werk, het is meer lekker aan de slag zijn met wat ik graag wil bereiken. Gisterochtend was ik druk aan het werk met het afmaken van een van mijn workshops en ja, ik zat in de zon. Totaal de tijd kwijt ontdekte ik ineens dat ik behoorlijk verbrand was, geen wonder na 4 uur non-stop bezig geweest te zijn. Oeps!

Deze 'oeps'-signalen laten je weten dat je bezig bent met iets dat je heel na aan je hart ligt. Het creert een dusdanige flow dat je de wereld om je heen soms compleet vergeet. Je vergeet te eten, je vergeet waar je zit en zoals ik zit je ineens uren achter elkaar in een prettige roes en vergeet je je te beschermen tegen de zon.

Ga jij ook binnenkort aan de slag met jouw passie? Mag ik je zonnebrandfactor 50 voorstellen?

Reacties

Populaire posts