Leef die droom!

Sinds ik heel actief bezig ben met het realiseren van mijn eigen dromen, stel ik mensen die ik ontmoet niet meer de standaardvraag ´wat doe je voor werk?´ maar vraag ik ze waar ze van dromen en wat ze nog graag in dit leven zouden willen bereiken.
Je zult je verbazen over de uitdrukking op de gezichten... Vaak krijg ik dan een reactie als, maar ja, dat zijn dromen en ik ben te laat om daar nog mee te beginnen, of dan zou ik een opleiding moeten doen of dat staan mijn verantwoordelijkheden niet toe. BOEM, dan heb je meteen je eerste berg al opgeworpen! Geen wonder dat een dergelijke gedachte je al meteen terugfluit en je droom in gruzelementen slaat.
Wat zou er gebeuren als je er nou eens vanuit gaat dat alle bergen maar hobbels zijn die eenvoudig te overwinnen zijn? Wat zou er kunnen gebeuren als je buiten je pad denkt, out of the box, een zijpaadje inslaat of eens gek doet en gaat handelen naar die droom ondanks die ene negatieve gedachte?

Ik gun iedereen het leven van zijn of haar dromen en zie het als mijn missie in dit leven mensen te helpen hun droomleven te realiseren op een manier die voor iedereen open ligt.

Het hanteren van spirituele principes op een heel aardse manier maakt universele wetten toegankelijk voor iedereen, of je nou ´gelooft´ in spiritualiteit, new age of hoe je dergelijke begrippen ook wilt formuleren. De gemakkelijkste en meest heldere benaming vind ik de toepassing van de wet van de aantrekkingskracht, die ik graag koppel aan positieve psychologie en je hoogste zelf, je ziel.
Dit alles vanuit de gedachte dat iedereen door zijn of haar intuitie te volgen en ernaar te handelen kan bereiken wat hij of zij wil. Je intuitie kan je leiden, als je maar leert luisteren en voelen en er vervolgens naar durft te handelen!

Go confidently into the direction of your dreams and live the life you´ve imagined! ~Thoreau

Je hebt alleen dit leven hier op aarde, maak er wat van!

Reacties

Populaire posts