Charlotte ROCKS! crystals: Een Spectroliet in de etalage

Dit kristal zoekt een (t)huis!


“Ik Ben een Spectroliet in de vorm van een pebble, ik ben groen, grijs en bruin van kleur en heb prachtige blauwe en paarse vlekken waar je als je goed kijkt en mij heen en weer beweegt zelfs de regenboog in kunt ontdekken. Ik weeg 169 gram en mijn maten zijn 10 (b) x 7 (l) x  1,5 (h) cm.

Spectroliet
De Labradoriet is een neef van mij en net als jij veel van jouw familie in je hebt, heb ik dat ook. Als pebble-steen lig ik heerlijk in je hand en ben ik graag bij je. Wanneer je met mij in je hand mediteert, breng ik je diepgaande inzichten en schenk ik je vertrouwen.

Ik tril in energie nog hoger dan mijn neef en ik ben er erg goed in om energie die niet bij je hoort uit jouw systeem te verwijderen. Ook help ik je contact maken met vorige levens en help ik je om over jezelf na te denken. Wanneer je slaapproblemen hebt, omdat je teveel denkt of overbelast bent, ben ik er voor je om je te helpen ontspannen. Onder je kussen kan ik dan ook veel voor je betekenen.

Net als mijn neef bescherm ik je terwijl jij de dag doorbrengt en mensen ontmoet. Ik ben een supersteen voor gevoeligerds (groot en klein!), omdat ik je help om je aura te versterken en negatieve energieën te weren. Ik voorkom dat jouw energie teveel weglekt. Ik durf zelfs te zeggen dat ik gaten in je aura kan dichtmaken, zodat jij jezelf weer helemaal kunt zijn.

Ik stimuleer je intuïtie en help je om je bewustzijn te vergroten. Ik breng je, indien nodig, boodschappen uit je onbewuste aan de oppervlakte, zodat je dit beter zult kunnen begrijpen. Ik help je ook om de ware intentie achter daden en handelingen te ontdekken.

Ik ruim angsten en onzekerheden uit de weg en help je teleurstellingen uit dit of een vorig leven opruimen, zodat je weer verder kunt met minder bagage.  Indien nodig help ik je weggestopte herinneringen en gevoelens naar boven te halen en die te verwerken. Ik help je vertrouwen op je Zelf en om vertrouwen te hebben in het universum.

Wanneer je hoofd overuren maakt en je niet goed weet hoe je gedachten te kalmeren, dan ben ik jouw steen. Ervaar je veel veranderingen in je leven? Ik sta je bij en geef je kracht en doorzettingsvermogen. Ik ben je beste vriend in jouw proces van ontwaken.

Op het lichamelijke vlak doe ik erg mijn best om je stress en spanning te verminderen en help je jouw spijsvertering te verbeteren. Ook bij reumatiek, hoge bloeddruk en voor het in balans brengen van hormonen en menstruatiepijn kan ik je goed helpen.

Hoor ik bij jou thuis?"

Als deze steen iets in je triggert, plaats dan een reactie onder dit bericht! 

Meer lezen over Charlotte ROCKS! crystals?   Is dit niet jouw kristal, maar zou je wel heel graag een mooi kristal aanschaffen, dat precies voor jou gevonden is? Kijk dan eens bij onze bijzondere service Crystal Matchmaking! Wij gaan graag voor je op zoek...

Alle liefs,









Reacties

Populaire posts