CHARLOTTE ROCKS! crystals: Celestien in de etalage

**** IK BEN VERKOCHT!****

DIT KRISTAL ZOEKT EEN T(HUIS)!

Charlotte is dol op blauw, vooral als de kleur lijkt op die van de hemel. En wat doe je dan als ze verlekkerd blijft rondhangen rondom dit hemelse kristal? Juist! Ze mocht mee naar Voorburg terug en heeft inmiddels een mooi plekje in de gloednieuwe winkel gevonden.
Maar ze blijft onze aandacht trekken en vertelde ons dat er een nieuwe eigenaar op haar zit te wachten.
Om de juiste eigenaar te vinden, staat deze bijzondere mooie Celestien nu bij Charlotte ROCKS in de etalage.



“Ik Ben een Celestien (ook wel Celestiet of Engelensteen genoemd), ik ben hemelsblauw van kleur en straal door alle mooie kleine kristallen die ik in me heb. Ik weeg bijna 700 gram en mijn maten zijn ongeveer 13 (b) x 9 (l) x 6 (h) cm. 

Ik straal een heel hoge vibratie uit, omdat ik met gemak contact leg met gidsen en engelen. Nieuwetijdskinderen zijn vaak heel erg dol op mij (en ik op hen). 

Ik help je spirituele ontwikkeling te bevorderen en help je om beter ‘helder te zien’. Ik breng je in contact met Goddelijke energie en help je je Thuis te voelen. 

Ik zorg er ook voor dat je je rustiger en vrediger voelt. Ik neem je angsten weg voor alles wat je niet kent, voor wat er in de toekomst misschien gebeuren gaat en voor het volwassen worden en alles wat daarbij komen kan. 

Ik help je om meer zelfvertrouwen te hebben en moed te vinden in wie je echt bent. Alles zal goed komen, dat vertel ik je iedere dag. 

Ik leer je dat je nooit alleen bent en dat je deel uitmaakt van een groot en prachtig geheel. Ik leer je beter te vertrouwen op je intuïtie en die te volgen. Ik maak je creatief en neem je angst weg wanneer je in het openbaar spreken moet. 

Je lichaam help ik ontspannen op alle niveau’s en neem pijn weg. Heb je last van je ogen, je oren of je keel, dan ben ik er voor je en ook als je doodmoe en uitgeput ben, geef ik je nieuwe energie.
Ik ben er ook in het bijzonder als je ADHD ervaart, dan breng ik je veel rust. Ook bij heimwee en veel onrust ben ik er om je te kalmeren. 

Zet mij naast op je nachtkastje of in een ruimte waar je lekker kunt ontspannen. Of zet me voor je, terwijl je mediteert en praat met me. Ik luister graag naar wat je me vertellen wilt en ik leer je naar mij te luisteren op een diep niveau.

Hoor ik bij jou thuis?"
Reageer dan op dit bericht met jouw mailadres en ik vertel je graag meer!”





Reacties

Populaire posts