Wees welkom!

Beste lezer,

Mijn eerste blogbericht ooit. Dat mag je toch wel een mijlpaal noemen. Het is niet de eerste mijlpaal, de laatste jaren zijn dat er nogal wat geweest... burn-out, transformatie in alle opzichten en nu zelfs een eigen bedrijf in de startblokken.

Als ik het zo allemaal na elkaar opschrijf val ik zelf bijna van mijn stoel... Het was zwaar, moeilijk en verdrietig, maar nu weet ik dat het nodig was. Veel geleerd, veel stappen gezet en dan nu ook nog een eigen blog. Het moet niet gekker worden..:)

Droomwerk Coaching en Advies zit bij wijze van spreken in mijn buik en groeit dagelijks. Vol inspiratie en gedachten over wat ik mensen kan bieden en vol geluk en plezier zet ik hier mijn eerste blogregels neer.

Ik hoop dat jullie me bij deze stappen gaan volgen, ik zet hierbij de eerste stap naar de volgende droom: Mensen begeleiden bij het realiseren van hun dromen....

Follow me!

Reacties

Populaire posts