Starten

Gisteren heb ik een bezoek gebracht aan de Startersdag van de Kamer van Koophandel in Zoetermeer. Goeie hemel, wat was het enorm druk, je zou niet zeggen dat er een crisis woedt of ja, misschien was het eigenlijk juist daarom wel zo druk!
Mijn doel was me te informeren over verschillende onderwerpen met als belangrijkste bestemming de heren van de Belastingdienst en meer financiele experts, die een minder talentvolle beta wat waardevolle tips aan de hand zouden willen doen. Een starter mag niet vies zijn van een beetje ellebogenwerk, de stands waren niet altijd bestand tegen een meute jonge en oudere 'honden' die moesten vechten om de aandacht van de diverse financiele koppen..:)
Maar ik heb het overleefd en na wat knokken de informatie bemachtigd waar ik naar op zoek was.
Onder de indruk van de vele mogelijkheden, regels en concurrentie-starters de rust weer opgezocht en een en ander op me in laten werken. Volgende stap is hier en daar wat plannetjes aanpassen en dan....

Reacties

Populaire posts