Enen, tweetjes en engelen... (Deel 1)


Al eerder schreef ik over de getallenreeksen die engelen gebruiken om met hen te communiceren en beloofde ik daar op een ander moment nog eens nader op in te gaan.
Vanochtend realiseerde ik me dat ik op het moment enorm vaak de combinaties 111 en 222 tegenkom op allerlei mogelijke manieren. Ik zat aan tafeltje 111, keek op 11:11 uur op mijn telefoon, mijn oog viel op pagina 111 van het boek aan het lezen was.
De kosten van mijn yogalessen waren 22 euro, kwam gisteravond thuis op exact 22:22 uur zag ik op mijn wekker en vanochtend had ik 22 berichten in mijn mailbox en zo gaat het maar door.
Op allerlei manieren zijn er cijfers en getallenreeksen die zich herhaaldelijk aan me opdringen en ik kan er niet meer omheen.
De engelen willen me echt iets vertellen. Ben ik zweverig? Neen, ik ben een echte steenbok met haar poten stevig op de aarde, maar ik heb een heel onderzoekende kant die het woord 'toeval' niet meer kent. Dit soort 'codes' zijn geen toeval.
Leuk zul je zeggen dat je al die codes ziet, maar wat willen die engelen me dan vertellen?
Goed, dat had ik beloofd.

Deze informatie deel ik graag met jullie, het is gaat hierbij om algemene informatie. Het zijn zogenaamde basisgegevens van voorlopig een eerste getallenreeks. Je eigen engelen zullen je vertellen of een bepaalde reeks voor jou een andere betekenis heeft, dus luister ook hierbij weer goed naar je innerlijke stem en naar je gevoel.
Wanneer je je engelen vraagt naar wat ze je willen vertellen, zullen ze je maar al te graag willen helpen hun code te vertalen.

111
"Houd je gedachten goed in de gaten en zorg ervoor dat je alleen denkt aan datgene waaraan je wilt denken, en niet aan datgene waaraan je niet wilt denken. Deze reeks is een teken dat er voor jou een deur naar kansen opengaat en dat je gedachten zich in recordtempo in de vorm manifesteren. De reeks 111 is als het heldere licht van een flitslampje. Hij duidt erop dat het universum zojuist een kiekje van je gedachten heeft gemaakt en die in de vorm manifesteert. Ben je blij met de gedachten die het universum heeft vastgelegd? Als dat niet het geval is, stel dan je gedachten bij (vraag je engelen je hierbij te helpen als je het moeilijk vindt je gedachten te beteugelen of in de gaten te houden)." (bron: Healing met engelen, Doreen Virtue)

Halverwege dit jaar ga ik starten met een workshop, die je meer inzicht zal geven in communicatie met engelen en de hulp die je van ze kunt ontvangen wanneer je je daarvoor openstelt. Hierover houd ik jullie op de hoogte.
De komende tijd zal ik meer nummerreeksen met jullie gaan bespreken.

Reacties

  1. Grappig, ik liep zelf net het plan rond om een stukje te schrijven over 'focussen' op mijn weblog Ideeënmaker: als je jezelf een focusvraag geeft, zie je ineens overal antwoorden. Nu lees ik jouw stukje, dat dit prachtig illustreert. Zal wel toeval zijn... of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Namasté Louisa,

    nee toeval bestaat niet en zoals je ook wel zult weten is het jaar 2010 een zeer trillingsgevoelig jaar, de een 1 staat nl. voor vernieuwing en de 0 staat voor versterking van je gevoelens dit kan zowel in positieve als negatieve zin zijn maar dat ligt voornamelijk aan jezelf.

    En jij een zweverig mens nee zo ken ik je niet volgens mij ben je een geweldig mens met een open hart op de juiste plaats en straal je dat nu ook uit, heb het gevoel dat je in balans bent op dit moment (en je weet ik heb je ook anders gezien en gevoeld en gehoord)

    Verder wens ik jou een hele fijne dag in liefde en licht

    groetjes Mies

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts